Preluarea totală sau parțială a activităților de înmatriculare și logistică a parcului auto de echipa noastra este mai avantajoasa din punct de vedere financiar decât susținerea unui departament auto propriu. Beneficiați de soluții rapide, precise, testate și garantate de experiența noastră.
PROFIT
Profit în creștere, prin reducerea costurilor fixe ca urmare a externalizării acestor servicii; plata se face în funcție de serviciile efectiv realizate
PRETURI COMPETITIVE
Am optimizat toate procesele si am optimizat costurile. Astfel, va putem oferi preturi competitive.
MENTINEREA RESURSELOR
Va puteti concentra eforturile pe afacere si mentinand resursele companiei în sfera comercială și nu în sfera logistică.
ECHIPĂ PROFESIONISTĂ
o ECHIPĂ PROFESIONISTĂ si și la curent cu ultimele prevederi legale privind înmatriculările și mentenanța parcului auto, permanent la dispoziție;
TRANSPARENTA
TRANSPARENTA privind serviciile prestate și costurile aferente, asigurată de transmiterea de rapoarte de activitate și deconturi de cheltuieli;
ADAPTAT NEVOILOR
Avem un mod de lucru adaptat nevoilor clientului. Colaboram cu birouri notariale, traducători autorizați, brokeri în asigurări, service - uri auto, etc.... astfel incat putem oferi rezolvarea tuturor problemelor.
- În orice situație, ne asumăm responsabilitatea eficienței și corectitudinii cu care serviciile contractate sunt prestate (procurarea documentelor necesare, verificarea acestora, respectarea termenelor agreate).
- Ridicarea documentelor de la sediul clientului, plata taxelor, efectuarea de traduceri și legalizări, dactilografieri, sunt serviicii standard incluse în oferta noastră, ori de câte ori sunt necesare.
- Fiecare dosar este monitorizat de către echipa noastra de la momentul primirii solicitării până la momentul finalizării cu succes a acesteia.
- Clientul beneficiază de rapoarte care prezintă situația exactă a dosarelor în lucru, pe toată perioada cât solicitarea este activă.